Friday, September 29, 2006

Last day at the puppy course

Igår var siste kvelden på valpekurset. Hver og en måtte vise fram en av de tingene vi har lært, dette gikk supert! Etterpå grilla vi pølser og kosa oss i lavoen pluss at vi fikk en liten spor framvisning med en proff hund og hundeeier :) Fordi vi har vært med på kurset fikk vi med oss diplom, valpefôr, griseøret og sitteunderlag + medlemskap i hundeklubben! Så jeg er veldig fornøyd, hehe..

Vi kan fortsette og gå på treninger, og trene sammen med de andre i hundeklubben, dette har jeg tenkt til å benyttet meg av. Hundeinstruktørene sa til meg at jeg hadde veldig god kontakt med Troja og at hun er veldig flink til å være så liten. De sa også at det er veldig sjelden du ser en mops i f.eks. konkurranser, så hvis jeg trente Troja til dette ville jeg få masse oppmerksomhet, og hvem vil vel ikke ha det? hehe.. Jeg tror Troja har et stort potensiale, og jeg gleder meg til å trene henne videre =D

1 comment:

Panthella said...

Hei hei,

Grattis med vel fullført kurs og masse bra tilbakemelding fra kursinstruktørene! Kjempebra jobbet!! Synes absolutt du burde prøve deg på lydighetskonkurranser eller lignende:-) Stå på!
Du kan jo sjekke ut linken her, det er en Svensk mops, Zigge, 10 år in action;-) http://www.youtube.com/watch?v=_utxbeBQGs0
Ha en fin helg

Hilsen Ingunn